Veelgestelde vragen

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?


Door op “Wachtwoord vergeten?” te klikken bij het inloggen, kunt u uw wachtwoord opnieuw opvragen.

Waar zie ik de specialiteiten/gave's van de consulenten?


Op de profiel pagina van de consulent ziet u alle specialiteiten/gave's van de desbetreffende consulent. Daarnaast is het ook mogelijk om via de startpagina te sorteren op consulenten met een bepaalde specialiteit/gave.

Welke vragen kan ik stellen?


Het maakt niet uit met welke vraag u wilt stellen aan één van onze consulenten. Enkele onderwerpen waar u uw vragen over kunt stellen zijn: Gezin, relaties, liefde, gezondheid, werk, healing, overlijden, wonen, financieel, werk, hoge gevoeligheid en seksualiteit.

Hoe kan ik zien of een consulent online of offline is?


Op zowel de startpagina als op de profiel pagina van een consulent kunt u links bovenin op de profielfoto zien of het medium profiel beschikbaar is op dat moment of niet. Wanneer er een rode balk staat is de consulent in gesprek. Wanneer u een groene balk ziet is de consulent direct beschikbaar. Bij een paarse balk is de consulent offline.

Is de ene consulent beter dan de ander?


Alhoewel ieder consulent anders is, kunnen wij niet specifiek zeggen dat de ene beter is dan de andere, ervaar het zelf en kijk met wie u een klik heeft of wie beter aansluit bij uw wensen. De één kan een consulent totaal anders ervaren dan de ander. Geef daarom niet gelijk op wanneer de eerste consulent niet helemaal bevalt.